jueves, 24 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi

Tot va començar quan ens van dir que hauríem de crear un bloc...
Un bloc? Que és això? Vam pensar la majoria de nosaltres. Personalment, si que havia sentit parlar d'aquests blocs, però mai havia estat tant en contacte com he estat en aquests últims mesos.

Poc a poc, la idea de tenir un bloc, cada dia m'agradava mes, primer vaig començar per la curiositat de visitar diferents blocs per veure les diferents dinàmiques que es poden fer servir quan tens un.
I a mesura que anava visitant m'anava agradant més la idea d'anant construint un.
He intentat en la mesura de lo possible que el meu bloc cada setmana estigués actualitzat, i crec que menys alguns dies que han sigut impossible per problemes de treball ho he aconseguit satisfactòriament.

Mica en mica en Jordi ens ha submergit en les seves classes de programes de tot tipus, des de utilitzar programaris lliures, que tenen la llibertat d'exposar arxius de tot tipus sense cap prohibició, fins a programes educatius per utilitzar amb els nens i nenes.
Un món desconegut per a mi, i que a dia d'avui em sabria desenvolupar-me d'una manera més ràpida de com m'hagués desenvolupat en els principis de les classes.
Espero que en els mòduls que venen ara, ens facin utilitzar aquest bloc com eina de treball.

Per altre banda, si hauria d'escollir dos de les activitats fetes em quedaria amb:

Blogosfera...

Una pràctica on vam haver de pensar un tema i cercar informació sobre això.

Tot i que nosaltres vam fer una simulació, em sembla molt positiu que gent participi en cercar informació i oferir-la a altres persones, o que citin les seves recerques i les recomanin.
Penso que és un acte bastant humà, i que es pot treure molt profit d'això.
A més el tema que vam escollir ens va donar l'oportunitat de saber més sobre el tema de TDAH.
Per això ha sigut una de les meves activitats escollides, ja que es crea per mitjà de diferents persones i això et fa reflexionar.


Territori...

Una de les activitats amb més treball personal que hem tingut per aquesta assignatura, juntament amb la de "Comunicació".

Va ser un treball molt treballat, vam cercar molta informació, ens vam haver de traslladar al lloc d'origen del territori, i ens les vam congeniar per disfressar-nos i que el treball es convertís en una aventura divertida, però a la vegada de coneixement per a tots, amb sons cercats per nosaltres, utilització del movie maker, i power point.
Estic molt satisfeta amb el que vam crear!




I ara si que us dic... fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario