sábado, 7 de noviembre de 2009

Audacity

Audacity és un editor d'àudio lliure, fàcil d'usar i multilingüe, on podem gravar àudio en viu, convertir cintes i gravacions a sons digitals o CD; tallar, copiar i barrejar sons; canviar la velocitat o el to d'una gravació i moltes més funcions.

La pràctica amb Audacity consistia en:

1- En una carpeta personal vaig gravar una cançó en format MP3
2- Ho vaig obrir amb el programa audacity, i a continuació elimino una part de la cançó deixant un minut.
3- En el segon 30 baixo el volum amb l'efecte d'amplificar en una part de la cançó. A mes al començament de la cançó i al final utilitzo un fader d'entrada i un de sortida.
4- En una pista nova vaig gravar un missatge referent a la cançó, en aquest cas el missatge gravat és: "Manuel Carrasco con Malú, que nadie" coincidint en el temps amb el lloc en que s'ha baixat la música.
5- Vaig exportar a mp3 la cançó
6- Finalment penjo l'arxiu mp3 a un servidor web (goear) que em genera el codi embed
.

"Manuel Carrasco con Malú - Que nadie"


No hay comentarios:

Publicar un comentario