lunes, 2 de noviembre de 2009

Experiència del treball col·laboratiu de blocosfera

El treball col·laboratiu que hem realitzat de blocosfera ha estat creat per Maria Rodríguez, Roser Gonzalez, Anna Taberner, Míriam Lozano i jo.
El tema escollit per desenvolupar una serie de temes relacionats ha sigut "El TDAH i les noves tecnologies".
Vam estar una tarda pensant quin podria ser un tema ampli, reconfortable i aprofitós per el que estem estudiant, i va sorgir aquest tema, que a totes ens va semblar una bona idea desenvolupar-lo i investigar sobre les noves tecnologies que podia aportar el tema.
Per ordre, cada una de nosaltres va fer una entrada on es parlava d'aquest tema, i així una a una vam anant ampliant l'informació, aportant aspectes nous i comentant cada una de les entrades.

El procés del meu treball realitzat es va desenvolupar de la següent manera:
  • Una entrada anomenada "TDAH infantil" per la Roser Gonzalez.
  • La Míriam Lozano realitza una altre entrada amb relació al tema anomenada "TDAH i les noves tecnologies"
  • L'Anna Taberner proposa una nova entrada amb el nom de: "Beneficis de les noves tecnologies amb els infants amb TDAH"
  • La María Rodríguez crea una entrada amb el nom de: "Característiques dels programes informàtics per a nens amb TDAH".
  • Amb tota aquesta informació que he anat llegint, m'interesso per el tema i proposo una nova entrada relacionada amb tot el que envolta els nens que tenen TDAH. La meva entrada es correspon amb el nom de: "L'entorn del TDAH"
  • Li faig un comentari a la Roser informant-li que pot descobrir l'entorn d'aquests nens amb experiències, adreces d'interès o llibres interessants entrant a la meva entrada.
  • Aprofitant l'entrada de la Míriam li deixo un comentari explicant-li que m'ha interessat molt de que parlava, i de que si està interessada en on ens hem d'adreçar pot entrar a la meva entrada on trobarà informació.
  • L'Anna ha sigut una altre de les persones que li he exposat un comentari per a que aprofundeixi amb informació sobre llibres, i adreces per a nens amb TDAH.
  • Amb les característiques que han de tenir el programes amb persones que tenen TDAH, he pensat que a la Maria li podria interessar la meva entrada ja que pot aprofundir sobre com es tracta amb aquests nens, les seves famílies...per això m'ha semblat oportú deixar-li un comentari.
  • Amb el comentari de la Míriam a la meva entrada, més l'aportació d'un article interessant, li he deixat un altre comentari amb un altre article molt interessant.
  • Una pàgina de jocs interessants m'ha semblat una bona idea per l'entrada de la Maria, i li facilito un comentari amb la pàgina del joc.
Finalitzades les meves aportacions a cada una de les entrades amb els meus comentaris, faig una valoració personal i general de com ha sigut la meva aportació, i personalment crec que ha sigut bona ja que he facilitat la meva investigació sobre aquest tema a les altres entrades i he fet aportacions que han pogut ser útils per els temes proposats en els temes desenvolupats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario