sábado, 21 de noviembre de 2009

Reflexió sobre el propi procés d'aprenentatge

Portem ja dos mesos de classe, tot comença a ser una rutina, ens hem acomodat molt be amb tot el que ens envolta relacionat amb el grau, i personalment tot funciona molt be.

A l'assignatura de "Gestió de la informació i TIC" estic aprenent coneixements, programes, eines...que no hagués cregut que les utilitzaria per a treballar.
La creació del bloc és de moment la millor eina que tinc per poder-me comunicar amb totes les assignatures que estem fent i amb tots els meus companys.
Un wiki per a treballar, aportar informació a la vikipèdia, gravacions amb programes lliures, la creació de power points creatius per a fer presentacions en altres assignatures i en aquesta.

Investigo, relaciono, aprofundeixo sobre temes per saber el funcionament del que vaig aprenent.
Aquesta assignatura m'està ensenyant coses profitoses per a poder utilitzar-les en un present i un futur com a estudiant d'aquest grau i del que vindrà després.


No hay comentarios:

Publicar un comentario