Seminari 26 - Novembre - 2009 / Dijous
Llista de les activitats educatives:
Visita a Caixa Fòrum " El llop ha tornat".
Grup: Anna Taberner i jo
Grup de nens: A partir de 3 anys
Objectiu de la visita: Que els nens poguessin experimentar una obra de teatre des d'un altre punt de vista pedagògic i no amb el que es volia pretendre anys enrere.
En la meva entrada de la setmana extraordinària vaig exposar els elements claus de la visita.
Power Point presentat a seminari:
Visita al "Aquàrium"
Grup: Mercè, Marta, Raquel
Grup de nens: P4
Objectiu de la visita: A partir d'anant contemplant diferents peixos en les peixeres, el guia en forma de teatre els anava explicant les característiques dels peixos, que desprès en un taller podien representar el que havien après.
Visita a Cosmocaixa "Mira com mengen"
Grup: Elisa i Albert
Grup de nens: P5
Objectiu de la visita: A partir del bosc inundat, els nens i nenes van poder observar com es desenvolupa on bosc amb climes tropicals, com viuen els peixos, que mengen, com son...
Visita a Cosmocaixa "Toca toca"
Grup: Mariona i Sílvia
Grup de nens: P5
Objectiu de la visita: A partir dels animals marins (mediterrani), els animals terrestres (selva tropical), i els animals terrestres (desert), poguessin experimentar diferents sentits com el tacte en el cas de la serp, o el silenci amb el ratolí.
A partir d'aquí els nens i nenes van poder viure sensacions i reaccions com rialles, curiositat, pors, alegria, fatiga...
Visitia al Museu d'Història de Catalunya "La polsina viatja per el temps"
Grup: Georgina, Mònica i Sandra
Grup de nens: P4
Objectiu de la visita: Que els nens i nenes a través d'aquest personatge coneguin com era el món antigament en aspecte prehistòric, grec...
Visita al Museu de Picasso
Grup: Mieia i Zaida
Grup de nens: A partir de P4
Objectiu de la visita: Que els nens s'apropin a l'art de Picasso i experimentin en els tallers posteriors a la visita.
- Desprès del treball del dimarts, hem exposat les nostres activitats educatives escollides per nosaltres.
Llista de les activitats educatives:
Visita a Caixa Fòrum " El llop ha tornat".
Grup: Anna Taberner i jo
Grup de nens: A partir de 3 anys
Objectiu de la visita: Que els nens poguessin experimentar una obra de teatre des d'un altre punt de vista pedagògic i no amb el que es volia pretendre anys enrere.
En la meva entrada de la setmana extraordinària vaig exposar els elements claus de la visita.
Power Point presentat a seminari:
El Llop Ha Tornat
View more presentations from Soraya187.
Visita al "Aquàrium"
Grup: Mercè, Marta, Raquel
Grup de nens: P4
Objectiu de la visita: A partir d'anant contemplant diferents peixos en les peixeres, el guia en forma de teatre els anava explicant les característiques dels peixos, que desprès en un taller podien representar el que havien après.
Visita a Cosmocaixa "Mira com mengen"
Grup: Elisa i Albert
Grup de nens: P5
Objectiu de la visita: A partir del bosc inundat, els nens i nenes van poder observar com es desenvolupa on bosc amb climes tropicals, com viuen els peixos, que mengen, com son...
Visita a Cosmocaixa "Toca toca"
Grup: Mariona i Sílvia
Grup de nens: P5
Objectiu de la visita: A partir dels animals marins (mediterrani), els animals terrestres (selva tropical), i els animals terrestres (desert), poguessin experimentar diferents sentits com el tacte en el cas de la serp, o el silenci amb el ratolí.
A partir d'aquí els nens i nenes van poder viure sensacions i reaccions com rialles, curiositat, pors, alegria, fatiga...
Visitia al Museu d'Història de Catalunya "La polsina viatja per el temps"
Grup: Georgina, Mònica i Sandra
Grup de nens: P4
Objectiu de la visita: Que els nens i nenes a través d'aquest personatge coneguin com era el món antigament en aspecte prehistòric, grec...
Visita al Museu de Picasso
Grup: Mieia i Zaida
Grup de nens: A partir de P4
Objectiu de la visita: Que els nens s'apropin a l'art de Picasso i experimentin en els tallers posteriors a la visita.
- Desprès d'haver parlat i exposat les nostres activitats educatives, vam començar amb el debat "d'Agora".
Un recull de tots els arguments que van poder sortir i reflexions que vaig treure del debat.
- Un lloc on els seus habitants s'arriben a matar per el poder, usant la lògica com un instrument en contra de cada religió.
- Un lloc en el que existeixen persones que lluiten i treballen per poder comprendre'l millor, per entendre el significat de l'univers i de la creació, per poder unir.
- La ignorància.
- La comprensió global.
- Una dona lliure que no depèn dels homes, sinó que els ensenya.
- Una dona que viu per el seu propòsit.
- Un interès per descobrir el funcionament del sistema solar, per contribuir al coneixement de l'Home. (Hypatia)
-Hypatia és la representació del mestra clàssic.
- Renúncia a uns desitjos.
- Tot això fa que que poguis entrar en un estat de sintonia i identificació amb ella.
- Actituds i comportaments similars amb els d'avui en dia.
- Importància de com l'importa el mon on vivim, i es pregunta per lo trascendent a través de la filosofia i no de la creença grega.
- Un mirall de la raça humana.
Frase de la sessió:
- Un lloc on els seus habitants s'arriben a matar per el poder, usant la lògica com un instrument en contra de cada religió.
- Un lloc en el que existeixen persones que lluiten i treballen per poder comprendre'l millor, per entendre el significat de l'univers i de la creació, per poder unir.
- La ignorància.
- La comprensió global.
- Una dona lliure que no depèn dels homes, sinó que els ensenya.
- Una dona que viu per el seu propòsit.
- Un interès per descobrir el funcionament del sistema solar, per contribuir al coneixement de l'Home. (Hypatia)
-Hypatia és la representació del mestra clàssic.
- Renúncia a uns desitjos.
- Tot això fa que que poguis entrar en un estat de sintonia i identificació amb ella.
- Actituds i comportaments similars amb els d'avui en dia.
- Importància de com l'importa el mon on vivim, i es pregunta per lo trascendent a través de la filosofia i no de la creença grega.
- Un mirall de la raça humana.
Frase de la sessió:
"Que fàcil és mobilitzar masses"
No hay comentarios:
Publicar un comentario